اخبار ايران:

اخبار جهان:

اخبار اقتصادي:

اخبار علمي

اخبار فناوري و اطلاعات

اخبار هنري:

اخباراجتماعي

اخبار ورزشي

اخبارحوادث

اخبار متفرقه

 خرید شارژ

 

خبرهای جالب کشتی کج
متن در ادامه مطلب
برای توتال دیواز این هفته ممکن هست بخشهایی برای مراسم ازدواج مادر خواهران بلا با جان لورینایدیس اختصاص داده شود.
فان بالور با اینکه قهرمان ان ایکس تی هست در لایو اونتهای برند چندان حضوری ندارد او در لایو اونت اخیر ان ایکس تی هم غایب بود زیرا برای مرخصی به زادگاهش یعنی ایرلند بازگشته بود.
رابطه ال تریتو با ماتادورها رو به تیرگی هست. بعد از دخالت او در شوهای قبل که باعث باخت تیمش و تندی فرناندو به او شد التریتو تیم را همراهی نمیکند. وی در لایو اونت الاباما هم حین مسابقه وارد شد وبا زدن ضرباتی به ماتادورها زمینه باخت انها را فراهم کرد.
مسابقه رینز مقابل رولینز در لایو اونت ادمونتون با دخالت وایتها همراه بود.در این مسابقه هر دو تایتل رولینز برای برنده در نظر گرفته شده بود اما وایتها با خرد کردن رینز روی میز باعث اجرای پدیگری از سوی ست و برنده شدن رولینز شدند. رینز بعد از مسابقه همراه سزارو - اکسل و سندو با هیلها درگیر شد.
برون استرومن در حملات هیلها نقش مهمی داشت.
در لایو اونت دیشب در کانادا ناتالیا که به زادگاهش برگشته بود  پیروزی  خود را به برت هارت هدیه کرد. همچنین لانس استورم هم شاگرادان مدرسه کشتی کج خود را برای این لایو اونت به سالن اورده بود.
شایعاتی راجب بازگشت جف هاردی به کمپانی منتشر شده. مردم در نظر سنجی شرکت هم خواهان بازگشت جف هاردی به شرکت بودند. خبری راجب مذاکره دو طرف نیست اما برند تی ان ای اعلام کرده که جف هاردی دست کم تاخر امسال نمی تواند با هیچ شرکت دیگری همکاری کند.
کوین نش هم از قافله عقب نماند و با گذاشتن عکسی نامناسب از یک زن در توییترش به یک جنجال اینترنتی علیه خودش دامن زد.وی عکس را حذف نکرده.




کامنت دو شنبه 23 شهريور 1394 نويسنده نويسنده : admin کامنت کامنت ()
برچسب ها :

330
ارسال نظر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات